Bebisbubbla och ny klocka!

Hej allihop! 

Ja som några av er redan vet så har ju Lillebror kommit nu! Det är en helt underbar tid just nu, jag verkligen älskar bebistiden och bebisbubblan är fylld med kärlek här hemma! ❤ 

Vår älskade lille EBBE ❤ 

Och jag måste även få visa min nya fina ägodel! Min Daniel Wellington klocka! 😍 jag verkligen älskar den! Den är så fin och perfekt färg - roséguld! Och då jag varit utan klocka ett tag så var det perfekt nu när lillebror kom, hålla koll på tider med amning mm. Klockrent 😉✌🏼 

Jag älskar den! 😍

Och vet ni vad - just nu får ni, alla mina följare en rabattkod som ni kan använda på Daniel Wellingtons sortiment.
Koden är: Sandrashem och den ger er 15% rabatt när ni beställer någonting på deras hemsida www.danielwellington.com

Koden är giltig i hela världen fram till 31:a maj. 

@danielwellington #DWClassicPetite

Klicka på länken här nedanför så kommer ni dit:

DANIEL WELLINGTON


Önskar er alla en fin dag!
Kram Sandra ❤

(Inlägget är ett samarbete med Daniel Wellington)

Kommentera här: