Förberedelser!

Hej på er! Vädret fortsätter att visa sin fina sida idag med, solen lyser, iallafall emellanåt och man känner verkligen att man går åt rätt håll! Underbart! :)


Jag jobbar ju "endast" hemifrån nu, så i butiken är det min mamma Anna-Maria och Anna som jobbar nu. Jag sköter allt pappersarbete, inköp, ordrar mm hemifrån. Jag saknar butiken väldigt mycket men samtidigt var det nog behövligt för mig att komma "ifrån" ett litet tag, har haft väldigt mycket den senaste tiden så det passade bra att jobba lite mindre nu innan Lilllebror kommer :) är ju trots allt bara 5 veckor kvar nu! Det går så fort! Snart är vi 4 i familjen och vi längtar <3

Så här hemma jobbar jag på med papper, sociala medier, inköp mm men emellanåt så börjar jag förbereda för Lillebrors ankomst :)

Idag packade jag upp lite roliga saker från Dr Browns. Ett diskställ, nappflaska, flaskborste och microsterilisator. Dessa kommer nog användas flitigt när han går på och äter från flaskan!

Gå gärna in på deras hemsida för att läsa mer:

DR BROWNS


Och här hittar ni mikrosterilisatorn: 

LEK MER

Och här hittar ni diskstället:

BAMBA


Ha en riktigt fin dag! Kram Sandra! 

Kommentera här: