Från Barnmässan!

Hej allihop!


Nu har vi kommit hem från en heldag på Barnmässan i Karlstad! Och som vanligt levererar den! Så många och fina utställare och toppen montrar! Finns verkligen allt att hitta gällande graviditet och barn! 
Här nedanför ser ni några av mina favorit utställare och jag kommer att uppdatera med fler under helgen. 

Det blev några påsar med hem ;)

MAMMA MAGE!

Det är verkligen något som jag kommer att kolla upp och höra med efter denna graviditet. Super trevliga tjejer och som verkligen kan sin sak. Hur man kommer tillbaka efter sin graviditet med magmuskler mm. Det finns mycket att lära och jag tycker absolut att det är bra att få rätt start från början. För att läsa mer om vad de sysslar med så gå in här:

MAMMA MAGE

AXKID!

Visst vill vi att våra barn ska färdas säkert! Axkid anser att barns säkerhet är det viktigaste som finns och visst håller vi med dom! Både innanför och utanför bilen! Så dessa reflexer till barnen kommer absolut att användas och ett sätesskydd är ju perfekt nu när en till barnstol ska in i bilen. Ni kan läsa mer om Axkid här:

AXKID

TALLINK SILJA LINE!

Noam var super nöjd med deras monter, man fick sitta ner och rita fina teckningar. Och att man dessutom kunde vinna en kryssning var ju inte sämre. Så nu är det väl bara att hålla tummarna ;) Visst lockar en skön och avkopplande kryssning? Eller varför inte en kryssning med hela familjen? Jag håller tummarna iaf ;) Noam har ju redan ryggsäcken redo här ovanför ;) Ni kan gå in och läsa mer om alla olika kryssningar här:

TALLINK SILJA LINE

I CAN SPOON!

Det var nått helt nytt för mig. Och jag tyckte faktiskt det var riktigt intressant. Visst har vi alla varit med om skedarna som far iväg på golvet, maten som slungas iväg och framförallt barnen som inte vet hur de ska hålla i skeden till en början. Detta verkar ju verkligen super! En sked för de allra minsta! Det ska bli jätte spännande att få testa dessa sen på Lillebror och jag tycker absolut ni ska gå in och läsa mer på:

I CAN SPOON

APOTEKET!

Som vanligt hittar man alltid något man behöver på Apoteket och deras monter lockar alltid med fynd och fina rabatter. Det fick bl.a. följa med lite nappar till lillebror, solstift, hudkrämer och tandkrämer. Dessa produkter här ovanför blir till mamman och jag tycker denna handtvål är ljuvlig! Doftar underbart och torkar inte ut händerna! Rekommenderas varmt! Att dessutom alla produkter är noga utvalda och kvalitetsgranskade är ju så bra! Ni hittar detta och så mycket mer här:

APOTEKET

BABBLARNA/HATTEN FÖRLAG!

Och sist men inte minst så besökte vi Babblarnas monter. Där finns det ju alltid något som barnen vill ha! Och vilka barn känner inte till babblarna? :) Hatten förlag jobbar med att göra språkinlärningen rolig och inspirerande. Och jag tycker att det är ett toppen bra sätt de gjort detta på och det tycker jag vi lätt kan se genom att de allra flesta barn, ja man skulle nog kunna säga alla barn, gillar babblarna! Både film och cd-skiva blev ju vår 4-åring super glad för och det fanns även massvis till lillebror som han ska få. Gå in och läs mer på:

BABBLARNA/HATTEN FÖRLAG

Som sagt, här var några av mina favoriter från dagen på Barnmässan. Jag kommer att fortsätta att lägga ut under helgen från fler super fina montrar och företag! 

Ha nu en super mysig kväll! Kram Sandra!!

1 Maria:

skriven

Jätte fina bilder! Måste bara fråga, den fina stolen som skymtar i bakgrunden. Var har du hittat den? Super fin! /Maria

Svar: Tack snälla :) Den kommer från Ellos! De är verkligen jätte fina! Ha en fin kväll! Kram Sandra
sandrashem.blogg.se

Kommentera här: