Sudio hörlurar!

Efter att ha varit super nöjd med min Sudio Vasa Hörlurar med bluetooth så kände jag att de nya hörlurarna från Sudio lockade nu när snart Lillebror och våren är här och barnvagnspromenaderna kommer 👍🏼 

De nya heter Sudio Regent Hörlurar. Det är en ny serie trådlösa on-ear hörlurar. Med sin banbrytande design har Regent inte bara ett modernt och stilrent utseende utan gör det också möjligt att få en personlig design med utbytbara sido-lock. Jag valde dessa i marmor look och älskar utseendet på dem. De var super enkla att byta så här kan man ju verkligen få en personlig design och bara byta efter tycka och smak. Ljudet är kanon! Och det jag älskar allra mest är ju att man slipper sladden mellan telefonen och hörlurarna. Så jag lovar att dessa kommer bli väl använda nu i vår! 😃👌🏼 


Och vet ni vad, just nu får ni 15% rabatt på dessa + detta super fina skal ni ser på bilden när ni beställer online. Det enda ni behöver göra är att ange koden: "sandrashem" i kassan. 
Tryck på länken här nedanför så kommer ni dit! 

SUDIO HÖRLURAR


Ha en super fin söndag! Kramar Sandra!!

Kommentera här: